Do popředí výsledků vyhledávání se může každý web dostat zdlouhavou přirozenou cestou pomocí optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Nebo:
se do popředí výsledků vyhledávání dostane pomocí dobře cílené PPC reklamy. Tento způsob je sice placený, ovšem rychlý (reklama se projeví takřka okamžitě) a dobře měřitelný. Sledovat návratnost investic (ROI) lze přímo v PPC systému nebo v Google Analytics, díky snadnému propojení těchto systémů.
TYPY REKLAMY V PPC SYSTÉMECH
V PPC (pay per click) lze nastavit různé typy reklam. V současné době lze vybírat z bannerové reklamy či reklamy ve vyhledávání. V systému Adwords poskytovaném společností Google lze také jednoduše nastavit videoreklamu na Youtube nebo produktové reklamy ve vyhledávání.
Výběr způsobu zobrazování reklamy je pouze na inzerentovi. Již při tomto počátečním výběru by měl pamatovat na to, čeho chce reklamou dosáhnout. Kupříkladu videoreklama a bannerová reklama jsou efektivní při získávání návštěvnosti a obeznámení a prohloubení povědomí o značce.
Naopak reklamu ve vyhledávání nebo produktové reklamy volíme ve chvíli, kdy se chceme zaměřit na inzerci konkrétní skupiny výrobků či služeb.
Při volbě reklamy je důležité uvědomit si několik faktorů a těm přizpůsobit svůj výběr. Online reklama se stává efektivní a levnou v okamžiku správného výběru a nastavení.
Mějme ale na paměti, že všechno se vším souvisí. Ani ta nejlepší reklama, která Vám přivede na web návštevníka nedokáže ovlivnit dojem ze špatných a nepřehledných stránek.
Reklama Vám přivede do obchodu zákazníka, ale už je pouze na prodavačce (webu) zda jej dokáže přesvědčit a něco mu prodat.
Vložit komentář