Tag: PPC reklama

Návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti

návratnost investic a klíčové ukazatele výkonnosti
ROI ROI (Return of Investments) je ukazatel pro sledování návratnosti investic. Je to velmi důležitý, ne-li nejdůležitější ukazatel pro sledování efektivity vynaložených prostředků. Je stejně důležitý pro velkou firmu i pro malého začínajícího podnikatele. Za reklamu platíme, je proto důležité sledovat správné ukazatele, které nám napoví, zda je naše...

Návrh struktury PPC kampaní

No image
Při návrhu struktury kampaní postupujeme tak, aby byl účet klienta co nejpřehlednější a co nejpřívětivější pro budoucí optimalizaci. Základem úspěšné struktury kampaně je naše analýza klíčových slov….Ano opět se dostáváme k analýze. A máme tady první příklad toho, kdy se může tzv. hodit. Pokud ji nemáme, musíme si ji...

Analýza klíčových slov

Kličová slova
Možností jak propagovat svoji firmu na internetu je v dnešní době nepřeberné množství. Necháme si vytvořit webové stránky, profily na sociálních sítích, najmeme „specialistu“ na SEO, „specialistu“ na PPC reklamu, „specialistu na emailing„, „specialistu“ na optimalizaci xml feedu pro zbožové srovnávače a tak dále, a tak dále. „Specialistů“ je...

PPC reklama

No image
PPC reklama je jedním z formátů online reklamy. PPC je zkratka pro pay per click, tedy plať za kliknutí. Co to pro mě jako inzerenta znamená? Za reklamu zaplatím pouze tehdy, když na ni někdo klikne. …..když na ni kliknul, znamená to, že jej pravděpodobně zaujala a chce se...

© 2014 Grow-Marketing.cz, Všechna práva vyhrazena

K provozování tohoto webu potřebujeme používat takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k osobnímu přizpůsobení obsahu, či poskytování reklam na míru, měření jejich efektu a obecně k zajišťování lepšího, rychlejšího a bezpečnějšího webu. Používáním našich služeb souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.