Hustoindex

Letošní Google Performence & Branding Summit byl nabitý spoustou skvělých informací. Některé byly nové, jiné zase staré známé pravdy, které je ovšem nutné si pořád opakovat. Znáte to: člověk se ponoří od hlubší optimalizace klientova účtu, hledá různé „fičurky“ a triky jak účet posunout a přitom zapomíná na „staré“ základní zásady, kterými se dá účet velmi rychle a efektivně vylepšit….jako například rozšíření o podstránky či popisky.

Co mně ale zaujalo velmi, nebyla nikterak zásadní informace, nebo převratný nástroj či jakási novinka….to byla přednáška Lukáše Krejči o hustoindexu. Snad to bylo dáno tím, že jsem jenom pár dnů předtím viděla šílenej účet, který tvořila jedna kampaň, asi 30 sestav a stovky klíčových slov. Kampaň běžela asi 4 roky, klíčová slova byla za tu dobu téměř netknuta a 99% z nich nemělo žádné zobrazení natožto proklik. Můžu říct, že vyznat v takovém účtu na první pohled je absolutně nereálné. Kdybych v takovém účtu počítala hustoindex nejspíš by výsledné číslo ovládli nuly.

Podle mně je hustoindex skvělým ukazatelem toho, jak kvalitně byla zpracována analýza klíčových slov. Když nasázím do analýzy výrazy, které se sice dají předpokládat, ale hledá je minimum lidí nebo nikdo, není mi přece takový výraz pro inzerci k ničemu. Raději inzeruji zásadnější slova a slovní spojení a takový výraz se mi stejně objeví ve vyhledávacích dotazech, pokud začne být v budoucnu více vyhledávaný.

Hustoindex: počet KW, které mají proklik/počet všech KW v účtu

Velmi mě překvapilo, že pouze 3% klíčových slov v účtu mají prokliky a ostatní jsou tam tak nějak „navíc“. Ono to není žádný problém, ale z pohledu inzeranta se to problémem může stát. Když platím někomu za optimalizaci účtu a platím mu za 4 hodiny za měsíc, tak přece chci nějakou akci. Ne to, že mi bude projíždět jestli se mi v té stovce vyhledávacích dotazů něco nezměnilo. Platím za to, že bude primárně hledat cesty, jak a čím účet ještě vylepšit, případně jak se dostat na lepší cenu za klik. Záznam Lukášovi přednášky se dá skouknout na
youtube.My už jsme hustoindex našim klientům spočítali. Vyzkoušejte to také, pomůže Vám zamyslet se nad složením klíčových slov či případně strukturou účtu.

   

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

© 2014 Grow-Marketing.cz, Všechna práva vyhrazena

K provozování tohoto webu potřebujeme používat takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k osobnímu přizpůsobení obsahu, či poskytování reklam na míru, měření jejich efektu a obecně k zajišťování lepšího, rychlejšího a bezpečnějšího webu. Používáním našich služeb souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme.